jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Chillaxing!

Publicerad 2009-08-11 22:46:41 i Allmänt,

Jag har just nu världens roligaste bildkommentar-konversation på facebook.
David, jag och Melanie ska gifta oss och Martin ska vara ofrivillig präst.
Melanie, David och jag ska fira vår smekmånad med att göra flätor på varandra och måla naglarna.

David har även uppfunnit ett nytt ord. Chillaxing.
Det ska vi LÄTT göra till nya inneordet i TREAN!

Idag övade MLA (Melanie, Lena, Alice) i kyrkan, det gick jättebra och de som anställde oss vill nu höra mer av oss så vi ska få mer än Dubbelt betalt för att spela en timme på bröllopsfesten!
NAAAAAAAAJJJSSS!!!
Dessutom besökte vi en massa resturanger idag för att tigga spelningar. Vi får se hur det går med den saken!
Puss på oss!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-08-11 22:47:21

puss på oss!!!!!!!

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-08-11 23:32:22

Puss på er och puss på konversationen xD

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-12 00:16:33

Haha Jaaa AMEN!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela