jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Virrig

Publicerad 2009-04-22 19:54:40 i Allmänt,

Är jag virrig eller vad?
För några dagar sedan fick jag reda på att jag har fått sommarjobb.
Jag var helt säker på att jag skulle på informationsmöte den 3:e maj. BOMBSÄKER!
Men nu när jag läser igenom brevet igen märker jag att det är möte den 11:e maj.
Så som alla andra också verkar veta.
Tack och lov så såg jag det nu, annars skulle det vara ganska pinsamt att gå dit den 3:e maj och komma på att jag tagit fel på datum.
Jag menar, va? Det var ju inte ens en trea med i hela brevet... hur tusan kunde jag tro att det var den tredje?

I vilket fall så känns det bra att det är den 11:e, då kan jag ju i alla fall gå tillsammans med någon jag känner...

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-04-24 19:58:05

Hjälp två bloggar komma till finalen på min månadens blogg tävling! Var med och rösta!!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela