jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Vilket flyt

Publicerad 2009-04-18 11:25:59 i Allmänt,

Igårkväll satt jag och gjorde Muko:n, jag var superstressad över att jag kanske inte kommer hinna göra den tills på måndag.
(ja, jag vet att inlämningsdagen är på onsdag, men jag har ju annat att göra också och jag måste planera för att inte bli galen.)
I alla fall, jag blev jättefrustrerad över att det faktiskt var så svårt att göra ett bra program. Jag bestämde mig tillslut för att gå och lägga mig. Det går inte att tänka när man är trött.
Imorse när jag vaknade var jag superglad och jättepigg, nu har jag gjort klart programmet och börjat skriva på arbetet.

Igår hade mamma köpt vattenmelon så jag gjorde mig en sommarsallad med cashewnötter och melon. Min mamma hade även bestämt sig för att göra "grillad" kotlett med hemmagjorda pomesfrites och bearneasesås. (stavning?)
Vilket är det bästa jag vet i hela världen, förutom musik då... (och några andra saker,...)

Idag är det även dags för MLA's första riktiga spelning och jag är jättetaggad.
Vilket flyt!

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-04-18 17:02:11

Ni var superduktiga! ^^ Stolt över er <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-18 17:43:19

Åh gumman! Jag är så glad att du var där :D <3<3<3<3

Pussussussuss! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela