jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Valborg

Publicerad 2009-04-30 16:35:08 i Allmänt,

8 av 10 unga dricker på valborg.
Jag är en av de 20 procenten som inte kommer att dricka ikväll.
Istället ska jag iväg till Alice och äta middag med mera.
Kanske blir det en sväng ut för att se på majbrasa. Det kommer nog bli en toppenkväll!
Jag och Melanie köpte Ben&Jerrys-glass nyss, så efterrätten är kirrad!
Jajjamän!

Idag har jag inte gjort någonting ansträngande alls.
Jag har bara sjungit på vårhälsningen i Linghallen, haft sånglektion och sett på treornas musikal.
Jag måste medge att jag grät några gånger, de är sjukt duktiga!
Nästa år är det vår tur att göra musikal, jag känner redan nu hur otroligt roligt det kommer att bli!

Just nu lyssnar jag på Kate Nash - Mouthwash
Lyssna på den, den är bra!


Jag har kommit på att man aldrig ser sig själv i profil. Därför tog jag ett kort igår.
Det ser ju knappt ut som jag, ändå är DETTA inte konstigt för någon annan än mig själv.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-04-30 17:18:32

Jag tycker dock att det är mest konstigt att se sig själv bakifrån...hur ofta händer Det liksom?! Vi ses snart :D<3<3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-30 17:53:37

Hrm, joo det är sant... Men jag kunde inte ta en bild på mig själv bakifrån... I oh försig så skulle jag ju kunna ställa den på utlösning och bla bla bla... men jag orkade inte :P

Postat av: Friden

Publicerad 2009-04-30 23:40:34

Nej.

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-05-01 00:33:46

haha

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-01 17:19:49

Friden: Till vad?

Alice: Du är en av de bästa i världen sötis! <3<3<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela