jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Stek

Publicerad 2009-04-24 18:14:18 i Allmänt,


Denna underbara låt sitter jag och lyssnar på just nu.
Det är skönt att slappna av till efter en sådan, underbar, stressig och utmattande vecka.
Solen sken idag, och mer ska den skina.
Imorgon blir det 20 grader och soligt.
DÅ SKA JAG STEKA i solens gass.

Fast idag var jag fakntiskt lite stekig, fast på ett hollywoodstjärnigt sätt.
I alla fall enligt Sky och Sophia.
I min vita kappa, rosa scarf och vita brillz gled jag igenom de Geers korridorer.
Maffigt!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-04-26 19:03:15

Maffigt!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-27 16:57:42

OH YES BABY! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela