jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sommarjobb

Publicerad 2009-04-20 19:41:30 i Allmänt,

Javisst!
Idag var jag hos Alexandra och för att inte göra mamma orolig så bestämde jag mig för att ringa ett samtal och berätta var jag var.
Hon berättade att jag hade fått sommarjobb och inte vilket sommarjobb som hellst. Utan i sommarorkestern.
Jag är med i visgruppen och ska på samtal den 3:e Maj.
Det är så himla skönt att bara få det bekräftat.
Nu har jag liksom sommarlovet räddat. Jag är så himla glad!
JAG HAR JOBB!
 

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-04-20 20:04:30

alltså, jag fick också i sommarorkestern!!!! vad är oddsen!?!?!?!?!?!?!? major dilemma nu alltså......

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-21 17:57:56

Välj det hjärtat säger! ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela