jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sometimes we all have bad days

Publicerad 2009-04-10 20:40:15 i Allmänt,

Jag vet inte vad som har tagit åt mig.
Jag är så himla trött hela tiden.
Igår somnade jag klockan halv tolv och sov vaknade av mig själv. Ändå är jag JÄTTETRÖTT just nu.
Det är nästan så att jag funderar på att gå och lägga mig.
Men det går inte, för jag har slagit vad med mig själv om att jag ska läsa åtminstone till kapitel 40 i engelskaboken idag.
Jag är på nummer 23 nu tror jag.
Boken består av 53 kapitel.
Jag kämpar på.

För att pigga upp mig själv har jag lyssnat på Monica Zetterlund och Salem al Fakir.
Det hjälper faktiskt lite.
Min mamma tvingade mig att dricka påskmust idag.
Hon tror att min trötthet beror på att jag inte har ätit socker på väääldigt länge.
Det vill säga: hon tror att fastan gör mig trött.
Att jag behöver socker i form av läsk, godis och andra gottigheter.
Gärna för mig, fast jag tror att det räcker med att äta vanlig mat. Det finns ju faktiskt fruktsocker i allt typ.
Men fastan slutar ju i morgon ändå och då blir det godissuget som ska återuppstå igen.
Frågan är om jag verkligen vill det?

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-04-12 10:46:20

God morgon, vad ska du ha för dig idag då?

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-04-12 10:46:23

God morgon, vad ska du ha för dig idag då?

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-04-12 10:46:27

God morgon, vad ska du ha för dig idag då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela