jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ohlalala.. I love you baby

Publicerad 2009-04-29 19:16:54 i Allmänt,

Den har jag haft i mitt huvud hela dagen.
Jag har bland annat:
- Byggt en kojja i elevrummet.
- Haft nationellt prov (va var det idag?)
- Sovit på Nutida konsten
- Träffat en gammal barndomsvän
- Ätit glass med en gammal barndomsvän
- Gått på promenad (hör och häpna) med en barndomsvän

Nu gör jag bland annat:
- Sms:ar med Eleonor/Alice och Alice.
- Äter glass (med mig själv)
-Lyssnar på musik.
-Funderar på att duscha
- Funderar även på att öva lite sång.

Jag har bestämt mig för att :
- Lyssna på musik ett tag till.
- Ja, det låter bra, gör det!

MEN HAHAHA XD Vi hade ju inte alls nationella imorse XD

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-04-29 19:39:13

Haha nej äckelnationella var igår! =) haha shit, jag borde ju skaffa comviq, jag är ju fett med utanför the gemenskap så att säga xD

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-29 21:02:36

JA! Skaffa comviq! Då kan jag terrorisera dig med :D:D:D:D:D:D



PUSSSISAAARRRRRRRARARARARARRARRARARARARARAR <3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela