jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Nostalgi

Publicerad 2009-04-08 16:19:54 i Allmänt,

Det spritter här inne, det är livet på en pinne och nu mår jag helt finnemang!
Är det spootify, Oh yes it is ;)

Hör ni min bedårande sommarvals?
Eller kanske en massa gamla visor från Svea Hund.
Det ekar i min skalle.

ÅH! Såhär är det nämligen... När jag var liten tittade jag på en film varje sommar. En sån där gammal film, ett kassettband som man var tvungen att vända på.
Bandet gick sönder en sommar och nu har jag saknat Svea Hund så himla mycket.
På spotify hittade jag en massa låtar från Svea Hund, och jag ska lääääättt köpa dvd:n på internet. För där finns den.

Puss.. jag är så himla lycklig bara!

Kommentarer

Postat av: Elon

Publicerad 2009-04-08 19:37:53

Klart vi startar en ny trend, men kom ihåg vem snillet var som först uttalade det fantastiska ordet. Spooootify!



Lugnt att ni brudar kan ta er ut till mitt land i sommar. (svärtinge) Dock VÄLDIGT långgrunt så det där med nakenbad är ett problem... (nakenbad hör ju sommaren till) VÄNTA! TITTA INTE ÄN! INTE ÄÄN!



Hah, XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela