jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

När själen svullnar

Publicerad 2009-04-27 17:56:22 i Allmänt,

Du vet den där känslan att bara kunna göra vad du vill.
Att bara kunna skutta omkring om du har lust, eller springa efter någon som du tycker om.
Hänga med alla som går så fort.
Helt plötsligt är det borta...

Jag trodde inte att det skulle kännas så svårt.
Det är inte bara den fysiska smärtan som känns.
Det är psykiskt, ens självförtroende bara tinar bort i den minuten man mister en förmåga som förut var så självklart.
Det behöver inte vara allvarligt, det är det inte. Men skillnaden är märkbar.
Jag är liksom inte JAG längre, det känns som det i alla fall.

Men livet går vidare och imorgon ska jag till en sjukgymnast.
Jag ska LÄTT få snyggaste benen!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-04-27 18:38:00

Du klarar det, du är stark =) Och snart är du tillbaka med ny och fräsch energi :D Pussss!! <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-27 19:22:25

Ja, jag hoppas att det inte tar allt för lång tid, jag vill dansa igen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela