jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag hälsar dig våren

Publicerad 2009-04-07 14:46:00 i Allmänt,

Idag är en bra dag. Inte alls så konstig som igår. Jag har vant mig vid våren och lever så fort jag går utanför dörren.
Jag och mamma köpte påskgodis och must till på lördag. Då blir det FEETTT!
Man måste ju fira att fastan är slut, oftast gör man det genom att äta och umgås med familjen.

Jag var vid graven idag, det var skönt.
Jag bara satt och tänkte på allt som jag inte vill tänka på annars.
Man undrar ju så mycket egentligen, hur det skulle ha varit och hur det egentligen var.
Men det får jag ju aldrig veta, det gör ingenting. Jag har lärt mig att uppskatta den tiden jag hade tillsammans med honom istället.
Dessutom kommer han alltid att finnas i mitt hjärta.

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-04-07 16:05:46

Kärlek

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-04-07 23:10:22

Fint, jag säger som Alice; Kärlek! <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-08 00:41:00

Ja, det är någonting glittrigt i luften.

Kärlek <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela