jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En jämn kurva

Publicerad 2009-04-28 16:33:42 i Allmänt,

Dagarna blir längre och längre och jag är glad.
Ja, det känns bra.
Dock är det någonting som saknas, det är konstigt.

Idag var jag sjukt stressad, jag skulle nämligen till sjukgymnasten på håltimman och Pianolektionen började kl 14.20.
Som tur var hann jag med både det ena och det andra, bland annat fick jag skjuts på Jakob Rommels cykel.
Ibland undrar man inte om det är något allvarligt fel på honom. Det är ju helt omöjligt att vara så snäll hela tiden...
Jag fick även veta att bandet runt min lånade krycka är thailands flagga och INTE englands som alla andra påpekar.
(intresseklubben antecknar)

Nu äter jag mat och snart bär det av till teatern. Vi ska börja med någonting nytt, en redan färdigskriven pjäs.
Jag lutar åt en komedi faktiskt, för den pjäsen passade oss ganska bra!
Men vi får se vad de andra säger.
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-04-28 18:44:56

Var med och rösta på de två finalisterna på Månadens blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela