jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Eh... sa du nej?

Publicerad 2009-04-14 17:10:51 i Allmänt,

Idag har varit en fruktansvärd dag.
Men jag har mestandels mig själv att skylla, eftersom jag satt uppe till halv tolv och diskuterade religion med Palle på msn.
Men att det var min hatdag gjorde inte saken bättre.
Vi började med gymnastik, ett ämne som inte är så bra att ha precis innan gemun.
Jag måste medge att jag tycker om gymnastik, speciellt på dagar som denna då Eleonor höll i en danslektion.
Dock har mitt tycke för gymnastik sina följder, bland annat en ständig trötthet under resten av dagen.
Gemun gick som det brukar, bra men inte mycket mer än så. Jag har nämligen fått för mig att David S inte tycker om mig.
Det är därför jag har sådan ångest inför gemun.
Innan gemun fick jag även veta att min pianolektion var inställd. IGEN.
Därför bestod hela min dag av en enda stor håltimma.

Kul, tänker du... Men det är det absolut inte eftersom man aldrig hittar ett ledigt övningsrum, det rummet man väl hittar får man aldrig behålla. TISDAGAR är KATASTROFALA helt enkelt.
De borde tas bort tycker jag!

Nu ska jag plugga inför psykologiprovet på torsdag.

Ja, nu har jag klagat klart, så nu ser jag positivt på det istället; huvudsaken är väl ändå att alla mår bra!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-14 21:09:20

Jag måste faktiskt säga att jag efter 3 år med DS som gemulärare kan säga att han ogillar nog inte folk.

Extra mycket gillar han folk som gör sitt bästa och har sinne för humor typ. Där kommer du ju perfekt in! :)



Peace

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-14 21:20:31

Jag vet inte faktiskt, jag gör mitt bästa och jag försöker vara en bra elev, men han bara ignorerar mig när jag pratar typ. Jag vet inte. Det känns jobbigt bara... Men nu ska jag inte tänka på det, det är ju en hel vecka kvar tills nästa gång :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela