jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Det blev hunden

Publicerad 2009-04-08 09:09:31 i Allmänt,

Igårkväll/natt hade jag en gruppdiskussion tillsammans med fyra andra deltagare.
Vi skulle bestämma vilken film vi skulle se på bio idag.
Petter ville se Kennystarfighter men det röstades snabbt ner.
Därför bestämde han sig för nån annan rymdfilm.
Jag och Melanie ville se den där shoppaholc-filmen.
Den var Petter MEGA-anti mot.
Alice ville se "Marlie och jag" (hundfilmen).
Kalle var i princip neutral. Melanie trodde att hon hade tofflat honom tillräckligt så att han skulle rösta på hennes alternativ.
Men ackackack, när röstningen ägt rum stod ställningen lika mellan Rymdfilmen och shoppaholicen.
Alice hade utslagsrösten.
Det tog eeeeennooormt lång tid för henne att bestämma sig. Hon ville ju se hunden.
Till slut röstade hon på shoppaholicen och Petter loggade ut, utan ett ord.

Jag och Melanie fick asdåligt samvete och istället slutade det hela med att vi ska gå och se på hunden.
Hunden var ju nämligen alla ganska så okej med.
Vi får se om vi har samma inställning efter bion bara...

Detta är inte hunden vi ska se på idag, men hon är också en ganska rolig hund.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-04-08 12:47:30

Jag lovar att det var Alice plan från början..att ställa oss andra mot varandra, och sen helt från ingenstans släng fram hunden igen. Men det blir nog bra! =)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-08 13:11:35

Haha, fast det var faktiskt jag som tog upp hunden igen :P Även om det var med ett tungt hjärta :P



Så Alice är inte så ond som du tror :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela