jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Det är inte normalt

Publicerad 2009-04-08 01:01:26 i Allmänt,

Även när jag var med någon annan fanns du i mina tankar.
Det är inte normalt.
För du har aldrig funnits i mina tankar.
Du är bara stoft, rök och ingenting mer.
Det går inte att fånga rök.
Rök i håret, det finns men går inte att se. Ungefär så var du.
Som en liten sten i skon.
Som en sten man trodde att man blivit av med.

Jag läste min dagbok, jaa... även stora flickor behöver skriva ibland.
Ibland bara dyker du upp, som en liten fjäril på en sommaräng.
Jag måste stoppa dig.

Jag önskar att jag visste var livet vill leda mig.
Kanske till en återvändsgränd?

Idag biktade jag mig i alla fall, jag är fri nu.
Jag lade korten på bordet och såg mig själv.
Det är Okej.
Allt är okej, jag är lycklig, för allt jag har. För allt jag fått.
Jag är lycklig, det är normalt.

Idag hjälpte Martin mig att skaffa spotify, eller spootify som Elin väljer att kalla det.

Kommentarer

Postat av: Elon

Publicerad 2009-04-08 09:50:01

Ja, det låter SÅ mycket coolare! Jag älskade allas optimism i går, trots kylan så blev jag varm, inombords. =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela