jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Bordbattle i matsalen

Publicerad 2009-04-23 19:08:50 i Allmänt,

Idag var en konstig dag.
Bland annat var det stirrbattle i matsalen.
Det var en kille i Sp-klassen och jag som uppmärksammade varandra lite grann.
Helt plötsligt börjar hela hans bord titta åt mitt håll. Jag berättar detta för mitt bord och då vänder sig mitt bord mot dem och tittar.
Vi såg liksom på varandra och skrattade.
Det var så himla sjukt konstigt.
Det var ju inte diskret alls, över huvud taget.
Men det var roligt!

Efter skolan bar det av till Linköping med polskan.
Det var det tråkigaste jag någonsin varit med om.
Det var nån himla tant som berättade om ZIGISMUND, eller vad det nu var han hette, på jättedålig polska.
Sen så åt vi mackor i en park och sen bar det hem igen.

Idag har jag även blivit totalbombad med sms från en massa comviq-ägare.
Extremt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela