jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Blues

Publicerad 2009-04-15 18:36:28 i Allmänt,

Det är onsdagkväll, och jag pluggar Psykologi
Ja det är onsdagkväll, och jag pluggar Psykologi
Det är massor med information och mitt huvud är segt.
Vä---ldigt segt.
Jag äter godis för att hålla mig vaken, det fungerar, det var haken.
Detta var min psykologi--blues.

Dock känner jag mig inte så blue idag, jag är faktiskt ganska glad.
Trots det faktum att min psykolog, som jag hade från sexan till nian, har dött.
Det kanske är så att chocken inte har lagt sig ännu.
Men det får jag utnyttja så länge det varar, för jag har inte tid att sörja. Inte nu.
Jag kanske får ta det om några veckor istället...


Må han vila i frid!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-04-15 20:06:10

Men oj! Hur dog han? :(

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-15 20:20:03

Hjärtattack vid frukostbordet.

Det är verkligen läskigt, för jag funderade på att ringa honom för några veckor sedan.

Han var inte alls gammal eller överviktig heller, han har en dotter i min ålder... :(

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-04-16 06:25:28

Tingertangel skor de hetaste, vad tycker du om dom? (kolla min blogg)

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-04-16 21:01:30

Men åh, nej..vad hemskt! :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela