jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Äntligen klar

Publicerad 2009-04-13 21:41:24 i Allmänt,

Jag läste precis klart engelskaboken.
Åh vad härligt var min första tanke.
Nu är jag fri!

hee hee... glöm det tjejen, var min andra tanke.
Jag har nämligen, genom att ha läst engelskaboken, staplat en massa andra läxor på hög.
Men det ordnar sig tänker jag.
Det är ju trots allt vår, eller hur?

När jag läser detta så verkar det som att jag har värsta personlighetsklyvningen.
Jag ändrar mig ju hela tiden.
Inte konstigt att Nisse (vår mattelärare... ush) tittar snett på mig när jag slår mig själv på benet.
Ehhh... vaddå liksom, gör inte alla det ibland?

Favorit i repris, Sophia ville ju se den igen. Så för att hedra henne läggar jag upp den igen, hon är ju trots allt i vegas och hrm, livnär sig som barnflicka. JOJO...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela