jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fast ibland är det svårt att förstå sig själv

Publicerad 2008-10-14 10:16:42 i Allmänt,

Ibland reagerar man så himla konstigt på saker och ting, då förstår man sig inte ens på sig själv.  Hur ska man då förstå alla andra? 

Jag sitter i skolans datasal, vi har ingen GEMU idag och det gjorde min dag lite...
Nu kan jag bara göra det som behövs och det jag vill.
Jag ska gå och spela lite piano nu och sjunga lite, för jag har nämligen pianolektion idag JIPPIE!
Jag har börjat tycka om Martin, han är en bra lärare och så himla snäll!
Jaa... i brist på annat att tillägga vill jag bara säga: Ta hand om ditt liv, det är det som hjälper dig att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela