jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Familjekonsert!

Publicerad 2008-10-23 19:26:11 i Allmänt,

Liksom alla andra tycker jag vi lyckades otroligt bra med gårdagens familjekonsert.
Jag blir så stolt över alla. 
Jag kom på igår att jag fakitskt älskar min klass, helhjärtat och fullt. För vad är jag utan er?

Jag sitter och tänker på kramringen i trean. (Ush nej, den tanken ska jag kasta bort sen)
Jag tror inte ni har insett hur pass mycket ni betyder för mig. VI ÄR JU VI!
Det är vi som får hjulet att rulla och världen att snurra.
Det är för er jag vill gå upp på fredag morgon och ha matte med. (inte för Nisse)
Inte minst för att ha kör med, min klass är otrolig. Och den är min. Ingen kan säga att den inte är det, för vi är vi och jag tillhör er och ni tillhör mig. Vi tillhör varandra.
Och även om vi kanske inte alltid känner det så håller vi ihop, varje litet enskilt misstag är allas misstag och varje liten förlust är en stor förlust, och när en persons ska gå upp på scen önskar vi allihopa att det ska gå bra.
För vi vet att om en person vinner så vinner vi alla.

Jag vill inte att det här ska ta slut, vi måste ha klassfest snart, det kommer bli den bästa klassfesten i världen!
För vem är bäst?

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-10-23 19:31:52

ES2c!

Postat av: Jonathan

Publicerad 2008-10-23 20:18:04

Glöm inte ES3C ;)



Ni var riktigt bra igår! Vi var bra igår!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-10-23 20:25:00

ES2c!!!! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2008-10-23 21:30:31

Es2c!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-23 21:32:55

Får jag bara fråga om min header ser konstig ut för dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela