jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fallet för grupptrycket

Publicerad 2008-10-04 12:51:49 i Allmänt,

Jag har länge tänkt på att skaffa blogg. För att vara ärlig, i ungefär ett halvår och nu är steget taget.  Men det jag stör mig på mest är att jag inte kunde ta det själv. Nu har mina två närmaste vänner skaffat blogg och då tänkte jag, inte ska väl jag vara utanför. Så.... här sitter jag, en lördagsmorgon, helt utan egen vilja.

Det är nästan så jag skäms lite att jag gjorde det. Jag skäms över layouten jag valde. För jag valde mellan tre olika. Men byt layout då? kanske någon som läser det här tänker. Då är mitt svar till den personen: Nej det går inte, jag kan inte... för jag kommer att skämmas precis lika mycket för den.

I alla fall, nu är steget taget. Nu gäller det bara att skriva på, närhellst jag känner att jag behöver det.
Puss och ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela