jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

16:16

Publicerad 2008-10-14 17:34:35 i Allmänt,

Fast räknas det om man tänkte på en person? Eller är det fusk? Eller är det fel? Eller var det någon annan som tänkte på mig?


Jag kan inte riktigt se om den här dagen har varit en fruktansvärd dag eller om den varit bra.
Kanske skulle den ha varit underbar om den inte varit styrd av min trötthet och av mina tankar.
Ibland kan min hjärna vara en av de största bovarna, den vill inte tänka på skolan och den vill inte tänka rationellt.
Nee... den vill bestämma över mig och det får den inte.
Är det tanken som skapar känslan, eller är det känslan som skapar tanken?

Nu ska jag jazza vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela