jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Trapphallskonsert imorgon

Publicerad 2008-11-23 20:08:29 i Allmänt,

Det får ni inte missa!
Missa inte det!
Klockan 19.00 börjar det!
Kom!
I De Geer Gymnasiets trapphall.
Kom på det!
För jag ska sjunga en låt. Mina vänner ska sjunga låtar!
Kom på det!

Idag har jag varit i Söderköping och tittat på mig själv då jag tuppade, skrattade och spelade teater!
Det var sjukt konstigt att se sig själv och jag måste erkänna att jag både skrattade och grät lite när jag såg det!
"Sa hon att hon skulle skjuta henne??? :O"

Bussresan gick bra, jag kom till resecentrum en halvtimme innan bussen faktiskt skulle avgå, ifall jag skulle gått fel eller om något skulle ha hänt.
Men det hände ingenting ovanligt så jag satt i kylan i en halvtimme innan bussen kom.
Tio minuter innan bussen skulle anlända ringde min mamma, hon undrade om jag ville ha skjuts till Söderköping istället. Nej sade jag, det ville jag inte. För då skulle jag ha suttit i kylan i 20 minuter utan anledning så nej.
När jag kom till Söderköping fick jag stå och vänta ytterligare 20 minuter (kanske) på Melanie och Kalle som skulle komma.
Efter filmen gick vi hem till Kalle och fick varm dryck och kakor. Min mamma hämtade mig och nu är det kallt i mitt rum.
Jag ska nog gå och ducha snart... jag ska bara lyssna klart på de här SUPERBRA låtarna som jag lyssnar på hela tiden nu för tiden!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-11-23 20:23:31

det är sjukt kallt överallt. det är något lurt. jag har haft en bra söndag, har du?:)



för övrigt blev jag sjukt nostalgisk av att kolla på filmen. jag kunde inte sluta tänka på hur mycket som har hänt sen dess..och hur mycket som har ändrats. jag saknar den tiden, och jag saknar att sprrrrrrringa till fikat i pauserna, och jag saknar att skratta som ett as till "FASANSFULLT, FASANSFULLT..LÄS!LÄS!" och Glenn-Anders. Det var tack vare dig och Alice som den tiden blev så otroligt värd i slutändan. Jag kom er så mycket närmare. Jag vill ha sommar igen. Sommarkänslan är GREJEN!

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-23 21:04:56

Jag tyckte om den tiden, och jag saknar den lite. Men jag vill ändå ha nu! Det är nu vi redan har kommit varandra mycket närmare och det är nu vi kan bli nostalgiska. Då var vi bra, men nu är vi bäst!



Jaa.. min söndag har varit bra, hela min dag har bestått av telefonsamtal med vänner, musik och nostalgi. Jag tycker om nuet så mycket och jag hoppas att du också gör det :)



Jag saknar också SPRRRRRRINGfikat hihi det var godast mmmmmm :) MACKORNA OCH OOOHHHHHH JAG FÅR EN SÅDAN NOSTALGI SÅ DET ÄR INTE KLOOOKT! OCH PUSSARNA OCH LÄSKEN OCH DET RÖDA LÄPPSTIFTET!

De nattliga promenaderna efter filmkvällar och myyysfika!

puss på det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela