jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

PAIN!

Publicerad 2008-11-17 19:25:36 i Allmänt,

Stress, stress stress....
När jag kom hem ifrån skolan idag hade jag bara megaont i magen, jag trodde jag var hungrig så jag åt lite mat innan jag skulle iväg och träna.
Maten gjorde ingenting bättre, magontet jag hade innan ersattes av en ren smärta. Jag hade verkligen ont ifrån magen upp till bröstet. Jag skojjar inte, AAAAAAAAAAAAJJJJ!!!!

Inte nog med det så märkte jag att klockan redan blivt halv sex, och jag som skulle på aerobics (för första gången) klockan kvart i. Så jag rusade ut genom ytterdörren och gick med raska steg mot friskis. Efter halva vägen märkte jag att jag hade glömt mina gymnastikskor, så jag sprang ända hem för att hämta dem. Väl hemma märker jag att klockan blivit aldeles för mycket så jag tog cykeln som jag cyklade med i ivrig fart.
Om jag hade kört bil skulle jag nog ha varit en utav alla dem som kör mot rött och tutar på andra trafikanter. I alla fall just nu! Som tur var så hade jag inte så mycket att komma med, jag fick gott vänta vid varje korsning då bilen framför mig hade fått för sig att vara AAAASSEEEG PÅ GASEN! Haha jaja... så var det!
När jag väl kom fram till friskis var det megalång kö fram till datorerna som man bokar in sig i. Det var nästan så att jag inte hann checka in mig innan det var försent. Men jag hann...

Väl inne i salen verkade Melanie och Damon, som jag tränade med, inte riktigt vara lika stressade. Jag däremot kände hur jag redan hade börjat flåsa och stressa och magvärken jag hade innan, asså jag vet inte, det gjorde så ont så jag trodde jag skulle få hjärtattack!
Men allt eftersom så blev passet riktigt megaroligt och nu väntar jag med glädje på Beep-testet imorgon! Let's swing it Bosse!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela