jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Nu minns jag dig, det var du som satt i mammas knä!

Publicerad 2008-11-28 17:18:45 i Allmänt,

I onsdags var jag hos tandläkaren. Det var rätt länge sedan (ett år) och jag kände att det blev lite småpirrigt då jag satt i väntrummet och väntade på min tur.
Jag var tidig som vanligt...
Jag fick en jättetrevlig tandsköterska (säger man så?) som undersökte min mun, vi kom fram till att hon hade undersökt mig från åren då jag var två till sju. Hon tyckte det var jätteroligt faktiskt. Själv satt jag där i stolen med en svag känsla av obehag, även om jag inte brukar vara särskilt rädd annars.
Det visade sig till slut att jag hade ett hål på vardera sida gomen och hon hämtade en tandläkare som hon talade med, som om jag inte ens fanns.
De pratade om att han skulle börja med den vänstra sidan för att ta den högra senare.
- VA? Nu?!? utbrast jag. Mitt obehag växte, jag har aldrig borrat förut.
HAHA MISS IGEN! Det hade jag visst gjort berättade dem, när jag var sju år.
Onsdagen bestod alltså av tre MEGASTORA chocker som kanske inte hunnit lägga sig ännu...

Idag gjorde jag pricktest för att få veta vad jag är allergisk mot, tidig som vanligt satt jag och väntade, fick en massa grejjer på armen och försökte sitta och inte klia i typ HUNDRA ÅR!

Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning för spelningen åttiotalsbandet "the Hairsprayers", som vi tydligen blivit namngivna!

Oooh, heaven IS a place on earth!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-11-29 00:10:49

var det inte ni som bestämde namnet?

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-29 00:38:22

Nae.. det var någon Mats eller nåt :S

Ingen i vår enseble bestämde något :S

Men vi kan ju alltid ändra! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela