jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Klockan 17:00

Publicerad 2008-11-04 19:50:59 i Allmänt,

Står det på min dators klocka, det är den inte.
Den är kvart i åtta och jag har gjort klart min engelskalogg, jag är snart klar med Samhällen.
Men idrotten ska jag ta tag i någon annan dag.
Jag vill gå ut och promenera.
Dimman har lagt sig och det luktar melon i mitt rum.
Snart är julen är, jaaa HOHO!!! Nu får vi ju snart säga det utan att någon tycker det är konstigt.
HOOHOOO på er allihopa!

Buselibus, är också ett uttryck! Men det passar alltid in.

Idag fick vi höra om handikapp, dyslexi är ett av dem.
Jag blev lite rädd, för vissa saker passade in på mig. Som till exempel att man blandar ihop siffror.
Det är jättehemskt för det har jag alltid gjort!
Men inget annat stämde in, så jag kanske inte har det. Bara för siffror.

HOHO! Apropå ingenting så är nog det här inlägget det absolut sämsta jag har skrivit, det handlar ju inte om något, men kul om någon läser det ändå PUSS PÅ ```DET!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-11-04 20:01:51

jag tycker Alltid det är roligt att läsa det du skriver :)

Postat av: Pontus

Publicerad 2008-11-04 21:03:56

Jag läste! :)

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-04 21:32:10

Men det är ju bara för att ni är mina vänner ju! :)

Postat av: Lollo

Publicerad 2008-11-04 21:34:00

... ja, men det är väl inget dåligt...?

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-11-04 22:03:30

Jag läser också!!!! alltid! =)

Postat av: Jonathan

Publicerad 2008-11-04 22:43:29

Du kanske är lite dyslektisk (eller inte...). Jag menar annars skulle du nog ha en chans i Word Battle. (eller inte ;)...).



Om du får vara elak mot mig får jag vara elak tillbaka ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-05 09:43:18

Jonathan!!!!! De e bara för at du e bettre en mej!

Män ja e bettre på andra saker!



Bara en fråga, vill man vara bra på wordbattle eller bra på att leva? HM!!!?!?!

Postat av: kalle

Publicerad 2008-11-06 14:09:45

Det finns rätt många som lever ett gott liv med dyslexi. Jag tycker inte att du ska oroa dig för det.

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-06 16:12:30

Grejjen med mig är att jag alltid ska inbilla mig att saker stämmer på mig när folk säger det.

När jag var liten var jag veeerkligen så! En gång så trodde jag att jag höll på¨att bli blind typ, haha eller i alla fall dålig syn. Visst kan man leva med dyslexi, men jag tror inte att jag har det även om jag tror det... Förstår du?

Postat av: kalle

Publicerad 2008-11-06 23:10:16

Jag tror att jag är ungefär så nära att förstå som en logiskt tänkande varelse kan vara.



Jag tror inte att du lider av dyslexi, och jag tror att du också vet att du inte gör det.



Är jag i närheten om jag tror så?

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-07 16:27:05

Japp, du är ganska så mitt i prick!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela