jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

I see rainbows were there was only rain before

Publicerad 2008-11-25 17:40:08 i Allmänt,

Okej. Jag försöker intala mig själv att det gick bra igår på konerten.
Det är helt skumt för jag har aldrig varit såhär självdestruktiv innan. Jag menar, alla gör fel ibland och kanske, kanske, så var det inte så illa som jag trodde.
Jag menar två toner, det är ju ingenting, det viktiga är ju helheten!
Ändå har jag hela natten gått igenom vad som gick dåligt i solot. HAHA Snälla någon, hjälp mig!
Sömnlöshet ska ju bero på viktiga saker som oron för barnen i Afrika eller hurvida man har råd att bo eller betala lån, inte på att någon ynka liten ton inte gick som den skulle. NEJ! Nu ska jag sluta!
Grejjen är ju den att när man klankar ner på sig själv så är det så himla svårt att ta emot beröm ifrån andra. Man kommer med bortförklaringar: Jaaa.. men det säger hon/han bara för att... 

Dagens helhet var ändå ganska så underbar och jag ska inte haka upp mig på petitesser!

Idag hade jag GEMU ensam med David Swärd! Det var kuuuul!
Det var nog höjdpunkten, sedan dalade det, för innan dess hade vi haft ett sjuuuukt jobbigt spinningpass på friskis då man skulle ha en pulsmätare över bröstet. Det tog slut på mina ynka krafter jag hade idag, eftersom godnattsömnen inte vill vara mig till lags.

I alla fall, nu ska jag snart iväg och åka pulka med Melanie och kanske Alice ( som vi inte har frågat ännu )


Jag älskar att snön lyser blått i mörket på morgonen och att gatulyktorna färgar snön rosa!
Jag älskar att kranvattnet har blivit kallare än vad det är på sommaren!
Jag älskar att hösten har gått så snabbt att jag knappt märkt av den så kallade "vinterdepresionen"!
Jag älskar att få vakna glad även om det är kallt och mörkt ute!
Jag älskar att snön gör så att bilarna åker långsammare, allt går i slowmotion liksom!
Jag älskar att få somna på kvällarna vetandes att morgondagen kommer bli bra!

Kommentarer

Postat av: Spiderchick

Publicerad 2008-11-25 18:41:00

svar: jo eventuellt var det jag som gick på en nitlott =)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-11-25 22:59:00

du älskar. och det älskar jag.

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-26 11:46:11

:) Jag älskar att jag har så fina vänner :)<3

Postat av: KS

Publicerad 2008-11-28 21:11:50

Hej hopp! Jag sa ju att gjorde bra ifrån dig! Du får ju lyssna lite nogare tror jag allt lena!!!! Puss och Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela