jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Födelsedagen igår!

Publicerad 2008-11-14 19:01:19 i Allmänt,

Allt började med en prinsesstårtefrukost på morgonen. Mamma var helt underbart virrig eftersom hon gav mig en present som inte var menad för mig (antagligen) först och efteråt hittade hon inte den riktiga presenten jag skulle få.
Fast efter ett ivrigt letande hittade hon Celine Dion Parfymen som jag bara älskar!

I skolan fick jag en massa kramar och gratulationer varav två var presenter (tack så mycket :) De är jättefina :D)
Min klass sjöng "Ja må hon leva" i stämmor på lunchen i matsalen och "Joyfull" på engelskan eftersom jag fick önska låt :) ÅÅÅÅH MINA SMÅ SÖTPLUTTAR; NI ÄR BÄST ALLIHOPA!

När jag kom hem ifrån min inte alltför hemska Polskalektion så möttes jag utav hallondoft i dörren och frågade mamma varför det luktade så gott. Innan jag visste ordet av så dök Melanie, Alice och Eleonor upp bakom dörren med en tårta i famnen. Fy vad glad jag blev, jag blev så glad att jag grät glädjetårar för jag var så himla lycklig. Det går bara inte att beskriva det, allt var så himla fint. Sen så tog de mig ut i matsalen där de hade bakat en chokladtårta, en kladkaka, en massa kokosbollar och chokladpudding. Och inte nog med det!!!! På bordet stod även grädde, värmda bär och jordgubbar, nobless i hjärtform och lindt choklad med granatäpple i! UNDERBART

Ni är nog världens bästa människor och vänner som finns på denna jord. Ja g älskar er så gryyyyymt mycket och lyckoruset jag kände igår ska jag minnas med glädje då jag är gammal.
PUSS OCH TACK FÖR EN UNDERBAR FÖDELSEDAG!

Kommentarer

Postat av: Sky

Publicerad 2008-11-14 23:15:37

ååå vad mysigt det låter :D

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-14 23:43:35

jaaa, det var helt underbart! :)

Postat av: eleonor

Publicerad 2008-11-15 01:34:09

ÄLSKAR DIG! du är värd allt!

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-15 12:18:42

Åh, ni är allt för mig!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela