jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fem hekta(r)meter

Publicerad 2008-11-07 20:19:30 i Allmänt,

Okej? Förlåt... men jag tycker inte idol är bra längre. Det var okej i början, när man var hrm, liten och ovetande.
Men nu har det gått för långt. Vad kan den där lilla killen i idol ha att erbjuda lyssnarna förutom målbrottsskrik?
Nej, förlåt. Men jag förstår inte.

Okej... Hmm... resten av veckan har mest varit suddig. Disträ som vissa vädurar brukar vilja uttrycka det.
Fast en händelse kommer jag ihåg och det är ettornas familjekonsert som var helt underbar, jag hade faktiskt inte förväntat mig så mycket utav dem eftersom de inte har haft så lång tid på sig (även om man kanske brukar få såhär lång tid på sig annars).
Duktiga musiker som jag tror kommer att kunna få växa och utvecklas ända fram till dess att de slutar trean då de kan få blomma. Så tummen upp för dem!

Kvällen annars har bara bestått av världens godaste mat och en massa godis och en tupplur efter maten. Det var välbehövligt med tanke på hur hektisk den här veckan har varit.
Hoppas att alla andra har fått en trevlig fredag, det är ni värda!

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2008-11-08 19:11:09

mm, och det finns många på vår linje som är bättre... tyvärr tror nog i regel svenska folket att det är eliten som är med i idol.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-08 19:47:37

det luktar avundssjuka!!!

Postat av: Lena

Publicerad 2008-11-09 15:02:15

Ja, jag tycker väldigt många på vår linje är grymt duktiga, bättre än vissa i idol.



Haha avundsjuka eller bara rent förnuft, välj själv...

Postat av: kalle

Publicerad 2008-11-10 11:05:55

Idol, ja... Jag har mer eller mindre lagt mer mina plnaer på att JO-anmäla Idol. Målbrottaren från Mjölby kommer hamna i kläm om jag gör det och lyckas (sannolikheten för det är förvisso obefintlig), och det är ju inte honom jag är ute efter.



Peace.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela