jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

The day after tomorrow

Publicerad 2008-12-29 23:04:17 i Allmänt,

Lena - Men vi ses och ha det så bra.
Alice - Yes, I see you soon, maybe tomorrow, or the day after tomorrow!
Lena - HAHAHAHAHAHAHA, Där fick du till det! XD
Alice - Det där förtjänade nästan en bloggsida.

Och det gjorde det
Alice lämnade nyligen min lägenhet, (eller inte MIN lägenhet, men den jag bor i, mammas lägenhet).
Vi såg på Mamma Mia och sjöng en massa "Mamma Mia"- och "RENT"låtar vid pianot, det var mys.
När vi sjöng "seasons of love" gick det upp för mig, det har faktskt gått ett helt år sedan sist det var nyår och det har ju hänt så sjukt mycket. Om jag skulle höra att allt detta skulle hänt mig förra nyårsafton så skulle jag skratta åt den som sade det och utbrista att det är OMÖJLIGT!
Men allt har hänt, på ett år har så mycket hänt att jag knappt minns vem jag var förra året.
Och antagligen kommer ännu mer hända under nästa år.
SKÅL FÖR ETT NYTT HÄNDELSERIKT ÅR!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2008-12-29 23:41:28

shulul, skååål.

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-30 00:53:46

:D skååååål för nyåret, musiken och kärleken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela