jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sankta Lucia

Publicerad 2008-12-13 11:11:20 i Allmänt,

Även om jag inte vistas i skolan på grund av feber så har jag ändå känt pressen och stressen.
I onsdags hade vi konsert.
I torsdags hade vi rep inför Lucia.
Igår gick jag upp klockan fem bara för att Lucca (Lussa?) tre gånger på morgonen.
Efter detta skulle man ändå vara på topp, då vi hade Samhäll, Imp och Teater efter detta.

Teatern var sjuuuukt rolig, jag måste säga det! 
Jag HATADE verkligen fröken Joulin. Hon är verkligen åååh, hahaha!
Det är helt sjukt hur jag kan låta mig påverkas av folk. Jag menar, jag påverkades av någon som inte ens finns egentligen. Det måste ju betyda att det är något fel på mig.
I vilket fall så hade vi mysismys på kvällen hos Alice som ska åka iväg till Tenneriffa eller Tahiti eller Thaland eller nåt... :P

Det är helt sjukt vad jag kommer att sakna henne!

Kommentarer

Postat av: Spiderchick

Publicerad 2008-12-13 11:46:07

min dator har också stängts av flera gånger! störigt. måste fixas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela