jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Kaos!

Publicerad 2008-12-04 22:12:11 i Tankar,

Stråkarna rörde sig som vågor i ett hav av toner.
Tror du mig inte?
Då har du inte upplevt musiken från min verklighet.

Alice, jag kan tyda ditt efterblivna språk! Fastän det kan verka konstigt ibland.... Nej inte konstigt, unikt!
Sjukt att jag också tänkte på det ordet, precis innan hon sade det.
SYNK?!?
Eller bara slump, eller kanske ödet hoho!?!

Ibland kan kommat göra en onödigt flum, snart är det fullmåne, då hittar jag min balans igen.

Vill man ha balans eller gillar vi att leva i kaos?

Jag tror vi lever i ett väldigt organiserat kaos, vi kan tycka det i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-12-05 17:15:17

alla säger till mig att konstigt inte nödvändigtvis behöver vara negativt, så nu säger jag det till dig.

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-05 17:22:34

ååh, tack så mycket :)



Fast när jag var liten blev jag kallad för konstig en gång, på ett negativt sätt, bakom ryggen på mig.

Postat av: Sophia

Publicerad 2008-12-16 19:28:07

Lena ta inte det här fel nu men du är fett konstig...och jag ÄLSKAR dig för det!

och jag älskar att krama dig, inte bara för att vi är lika långa utan för att du också är så himla bra, och gör mig glad ^^) <3

Postat av: Lena

Publicerad 2008-12-17 16:10:13

Ååå men du är bäst!! :)

Tråk på dig att du är sjuk idag :(

Krya på dig jättemycket!

Vi kan vara konstiga tillsammans så kan vi älska varandra tillsammans :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela