jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ja, det vill jag!

Publicerad 2008-12-25 22:22:59 i Allmänt,

Idag var staden så tyst att man nästan blev lite rädd.
I alla fall jag.
På de gatorna där jag bor där var det helt knäpptyst, och jaa... det var lite läskigt faktiskt.
Jag gick snabbt och en kille gick precis bakom.
Han förföljde mig faktiskt. Jag skämtar inte.
Men som tur är så hände ju faktiskt inget.
Jag träffade Melanie.
Och Alice.
Och Emilia.

Jag och Emilia såg på YESMan
Den var bra faktiskt.
Inte JÄTTEbra, men bra!

Det är min dag. Nu ska jag sova, för jag hoppas att jag är trött och inte att jag ser suddigt på grund av synfel!
God jul

Kommentarer

Postat av: spiderchick

Publicerad 2008-12-27 12:09:23

läskigt att bli förföljd...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela