jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

*Hick*

Publicerad 2008-12-06 16:24:30 i Tankar,

Hm.. jag har hicka, kan det vara så att någon tänker på mig just nu kanske?
Eller så är det bara för att jag åt så fort.

Sanningen är ju den att ingen vet varför vi hickar, bara att det är någonting i buken som drar ihop sig.
Man brukar hicka när man är full. Jag drack lite glögg igår, kan det vara så att fyllehickan kommer en aning försenat?
Det kanske är som med tåg och bussar? Inte vet jag.

I vilket fall så tror jag att det är någon som tänker på mig. Då spelar det ju ingen roll varför hickan uppstod. Om det betyder något så gör det ju det ändå. Det är väl ödet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela