jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Mitt hjärta är mitt

Publicerad 2013-03-11 22:53:00 i Tankar,

Det är sjukt najs att bli sviken ändå.
Att kunna känna att skulden är någon annans.
Att det inte är mitt fel liksom.

Jag har skrivit två låtar om vårt uppbrott och en tredje är på lager.
Jag ska bara lyssna riktigt noga till mitt musikerhjärta så är den nog ute på ett kick.
Det är också en bra sak.

Den tredje är nog att jag kan börja leva igen.
Jag ska köpa en ny blomma att ha i fönstret.
Den ska påminna mig om att aldrig, aldrig någonsin falla för honom igen.
För jag kan bättre.

Kommentarer

Postat av: mamunia

Publicerad 2013-03-15 13:35:36

Du är så klokt mitt<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela