jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

När livet framskrider

Publicerad 2013-03-12 21:36:53 i Allmänt,

Imorgon gäller det.
Jag ska sjunga kör i två nummer och dessutom framföra min egna låt, med mitt alldeles egna arr för två körtjejer.
Det kommer bli så bra!

Efter det ska vi dessutom få veta vad vi ska göra på Collage, avslutningsföreställningen i vår.
I två år har vi varit med på ett hörn medan sista-års-eleverna har fått glänsa. Men nu är det vår tur!

Jag vill dessutom säga grattis till Johan i min klass som har fått en huvudroll! Helt galet! Man kan inte bli annat än glad för hans skull, och dessutom påminner det en om att det finns en roll för alla.
Just keep up with the good work, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela