jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Homeless

Publicerad 2013-04-14 14:22:53 i

En orolig själ.
Vi är alla lite oroliga.
Vi vet inte vad som ska hända, vad vi ska bli.
Hur det ska bli. Hur ska det bli?
 
Vi ligger som i en ormgrop. 
Vi är så nära varandra men ändå är vi alla så otroligt ensamma.
När vi står där, framför en jury så spelar det ingen roll hur det gick förra gången eller hur mycket man vill ha jobbet.
Det är nya förutsättningar varje gång och den här gången så kanske, kanske, kanske...
 
Var ska jag bo i sommar? Var bor jag nästa år? 
Det är frågor vi alla frågar oss själva och varandra.
Men ingen vet.
 
Ingen vet.
And I feel homeless.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela