jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Dance with somebody

Publicerad 2012-08-25 17:22:24 i

Vi repar hela dagarna nu för tiden, och det till hela två shower!
Först är det sminkföretagets Mary Kays jubileumsshow i helgen och sen är det till Lena PHs show som vi börjar repa till på måndag och som har föreställningar hela hösten.
Det är sjukt roligt men också jobbigt eftersom vi repar hela tiden och dessutom går vi i skolan.
Men mitt i all koreografi klämmer vi in lite nollning och insparksfest.
Ikväll blir det nämligen en annan slags dans, okoreograferad.
Ibland får man faktiskt lov att festa.
Men inte för sent, för imorgon är det rep igen!
 
Japp, mitt liv just nu.
Tack och hej!
 
 

Kommentarer

Postat av: M.

Publicerad 2012-08-25 20:53:55

häftigt!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela