jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Men vad ska du jobba med då?

Publicerad 2011-11-04 18:26:29 i Allmänt,

Det är roligt när man möter människor som bara inte kan förstå att man kan utbilda sig till artist.
Inte till musiklärare.
"Men du kan ju ha artisteriet som en hobby..."
Jo fast jag skulle inte gå en utbildning på tre år för att jobba med amatörteater på fritiden sen.
Jag är 20 år och jag har inte kommit till en punkt i livet då jag vill skaffa barn eller stadga mig.
För mig är det inga problem med att resa runt eller att jobba på ica.
Jag vill inte bli rik. Det är inte mitt mål i livet.
Mitt nuvarande mål är att bara kunna göra det jag brinner för.
Jag kanske är för stolt. Jag kanske borde vara med i Idol bara för att få något slags status.
(Om det nu är status man får...)

Men för mig handlar det bara om passion. Att brinna.
Och jag bryr mig inte om att folk tycker att jag är naiv eller vanföreställande.
Jag tror på det här och det kommer jag att göra ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela