jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

På posten IDAG!

Publicerad 2011-02-10 17:50:33 i Allmänt,

Idag när jag kom hem från skolan så fick jag mig ännu en överraskning.
Denna gången från Alice.
Hon hade skickat mig en kylskåpsmagnet på två barn, på magneten står det:
Great friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget.

Jag har helt enkelt världens bästa vänner och imorgon åker jag hem!!!!
Nu ska jag snart iväg till Lorensbergsteatern, vi ska se på Galenskaparna, för vår stepplärare har arbetat med dem och ger oss rabatt :)

Puss och hej svej lakej!

Kommentarer

Postat av: mamisia

Publicerad 2011-02-11 08:37:44

ja älskling du har sanna väner <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela