jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Shoppinglycka

Publicerad 2011-08-15 23:19:33 i Allmänt,

Okej...
Idag har jag köpt lite danskläder och plötsligt kände jag att det kanske kan bli lite kul att få börja skolan igen.
Nya balettskor, ny balettdräkt, leggings...
Samt nya nagellack. (Jag vet mamma, men de var faktiskt billiga)
Det är fullmåne ikväll med, dock så kom ett moln ivägen precis när jag fotade...
Fast det kanske syns ändå?

Förresten, detta är lite av min utsikt på kvällen:


Det mörka är nog ett träd... :)

Nu ska jag träna lite, puss och kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-16 20:49:20

det var duktig min älskling även nagellack<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela