jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Min lägenhet

Publicerad 2011-08-20 12:35:14 i Allmänt,

Hej
Detta är lägenheten från hallen.

Detta är från Balkongen:

Badrummet: (eller typ toalett och duschrummet)

Köket:

Och det bästa med köket är fönstret precis ovanför diskbänken med typ väärldens finaste utsikt!!!


Och sist men inte minst min lilla minipiano-hörna.
Pianot köpte jag kanske i sexan eller något för egna pengar som jag hade sparat ihop.
Det används ännu, lika flitigt och ofta...


Sådär! Det var min lägenhet i ett nötskal! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-20 22:36:59

den är så söt och trevlgt och jag vet att Du trivs i den min sol<3

Postat av: Miri

Publicerad 2011-08-21 10:41:37

Åh så fin den är!! fräsch toalett, fint kök och fina golv - vilken tur du hade där:)

Postat av: Emilka

Publicerad 2011-08-25 14:28:24

Riktigt fin lägenhet! Så fint med alla rosa detaljer ^^



Postat av: Lena

Publicerad 2011-08-25 21:21:51

Aw tack, jag vet jag är jätteglad för att jag fick den! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela