jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Back on track

Publicerad 2011-08-07 23:35:38 i Allmänt,

Imorgon åker jag upp till Göteborg igen.
Det ska bli både skönt och tråkigt.
Det kommer nog bli skönt att kunna fokusera lite mer på träningen (som jag inte har kunnat göra så mycket i sommar.)
Dessutom ska det bli kul att uppleva Götet på sommaren lite mer, med allt vad det innebär.
Samtidigt är det ganska tråkigt att lämna Norrköping, min hemstad och första kärlek.
Mina vänner kommer jag dock ha kontakt med på telefon, min sånglärare tycker att jag pratar för mycket i telefon. Det sliter nämligen en del.
Men det är svårt att låta bli...
Puss på er alla!

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2011-08-08 21:15:18

jag kommer sakna dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela