jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Äntligen Norrpan

Publicerad 2011-04-19 22:36:10 i Allmänt,

Det känns skönt att vara hemma.
Det är så stor skillnad mellan Norrpan och Götet.
Här har man gångavstånd till allt och vet var allt ligger.
Det känns bra.

Igår cyklade jag och Miri hela dagen, vi blev båda lite solbrända.
Idag skulle vi ha gått till badhuset, men miri hade sina badkläder i söderköping så jag tog en liten springrunda och sen begav vi oss till kristina.
Det var najs, skönt att jamma lite på flygeln.
Det blev ganska kallt frammåt kvällen dock, inte lika najs...


puss och kraaaaam

Kommentarer

Postat av: miri

Publicerad 2011-04-20 21:05:44

sötnos! ska vi simma i helgen ist? :D

Postat av: miri

Publicerad 2011-04-20 22:00:50

lenalenalena<3

Postat av: miri

Publicerad 2011-04-25 22:20:25

haha, menar du att jag fortfarande är blek lr!?:P jaja, ska köpa mig lite sol på burk tänkte jag!!:D

Postat av: miri

Publicerad 2011-04-27 10:52:43

haha jaha jag trodde du var ironisk:P mm, jag såg nåt på reklamen om en tan spray.. den kanske jag ska prova om den inte är alldeles för dyr:) hur är göteborg, hur länge dröjer det tills du kommer hem igen? :)

Postat av: miri

Publicerad 2011-04-28 18:56:10

haha fast det var roligt ändå:) jo, fast jag ska ju inte ha musik:( .. men kommer nog försöka smyga in lite sånt iaf;)



lena... uppdatera mera!!! jag har inget att läsa nu ju:)

Postat av: miri

Publicerad 2011-04-28 18:57:43

haha tror du jag gjorde nåt av det jag skulle ller? ;) neee.. :P åh!! om 6 veckor har jag också sommarlov!! det är ju snart!! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela