jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag är underbar ändå

Publicerad 2010-09-18 17:56:39 i Tankar,

faktiskt.

Det handlar om att tänka klart!
Försöka se ljus istället för mörker.
Jag brukar vara bra på det
Men just idag vaknade jag i mörker

fast det försvann aldeles nyss, JAG är ju BRA!
Jag trivs med mig själv.
Jag behöver inte slita mig isär för att passa in.
Då passar jag ju inte in egentligen, och det vet jag.
Jag har alltid vetat! Jag vet!
Så sluta kritisera dig själv
Du är underbar ändå

Och det är JAG som är ÖDET!

Kommentarer

Postat av: mamisia

Publicerad 2010-09-20 11:06:28

jo min äelskade hjärtaDustark och målmedvietet buziaki

Postat av: elin

Publicerad 2010-10-09 19:48:01

bra skrivet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela