jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Picknick i vårsolen

Publicerad 2010-05-05 12:11:38 i Allmänt,

Det bästa med musikalveckan är att få spela musikal HELATIDEN!
Det näst bästa är att man får sovmorgon varannan dag.
Inatt sov jag tio timmar. (jag är en sådan som räknar hur många timmar jag sover... av någon skum anledning)
Nu ska jag snart ge mig ut i solen med några vänner för att ha en Brunch-picknick.
THIS IS (MY) LIFE!!!
(det ser ut som att jag har kort hår på denna bilden... skulle det passa?)

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2010-05-05 14:24:52

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIT! precis när jag läste this is (my)life så började den låten på mitt spotify :O XD



btw, du skulle nog passa i kort hår. Men du är fin i vad som helst! ^^D

Postat av: miri

Publicerad 2010-05-05 14:53:10

oj, du var jättefin i sådär kort hår, fast jag tycker ändå itne att du ska klippa dig! fast det kanske är för att jag försöker få, och vill ha sådär långt hår! :P



ALLTSÅ JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DEN HÄR VECKAN!!!!! ÄLSKAR MUSIKALEN!!!!!!

hörru, vi måste ju kolla i dina böcker, glömde vi helt bort!!! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela