jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Man börjar ju undra...

Publicerad 2010-03-21 12:52:46 i Allmänt,

Jag hade en helt underbar dröm om en främling inatt.
Nu har jag drömt om honom tre gånger.
Eller inatt tror jag i alla fall att det var han.
Men i vilket fall så är det här ganska sjukt.

Den här natten så var vi på (typ ett slags) hogwarts och han visade mig runt där han bodde.
Fast jag bodde inte där, jag bodde i något annat studenthem.

För den som inte fattar:
Jag har träffat en sjukt underbar kille, i mina drömmar.
Han finns alltså inte på riktigt, ändå drömmer jag om honom med jämna mellanrum.
Jag kommer ihåg exakt hur han ser ut, och jag har aldrig träffat honom på riktigt.
Han är alltså någonting som min hjärna har kommit på av sig självt.
Så då börjar man ju undra; Hur kan man ha ett förhållande med någon som inte finns?
Hur kan jag ha drömt om en person ett flertal gånger utan att ha träffat honom innan?
Kan det vara så att jag är synsk och att det är ödet?
Nej Lena, det är ju omöjligt!

Kommentarer

Postat av: såf

Publicerad 2010-03-21 20:47:41

du kanske har sett honom någon gång utan att lägga märke till honom och sen tar din hjärna upp honom!? ^^

Postat av: Lena

Publicerad 2010-03-21 22:26:34

Asså jag vet verkligen inte... Det är ganska sjukt.

Jag minns honom inte, men det är mycket möjligt.

Jag kanske snappade upp honom undermedvetet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela