jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Vågar inte

Publicerad 2010-02-11 15:24:27 i Tankar,

Jag hade lektion med Martin Perk förut.
Han fick höra lite av vad jag kan.
Han kan inte förstå att jag inte har visat det förut.
Jag VET ju att jag kan, det är bara det att jag skäms för att visa det.
På samma sätt skäms jag över vilka skolor jag vill söka, eller för mina drömmar jag har.
Det är ju så sjukt onödigt, för varför skämmas för någonting man brinner för?

Nej, från och med nu är det JAG som litar på min förmåga.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-02-11 16:45:49

BRA DÄR LENA! Säger ju att du ska kaxa på! Har hört vid ett flertal tillfällen att du har det i dig! Vet ju dessutom hur Perk är! Han vill ju ha power 100% ;) Haha! Jag bara längtar tills du står på en scen å "gapar" ! :) Många kramar! :D /ida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela