jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jakob Öqvist

Publicerad 2009-10-09 10:52:45 i Allmänt,

Jag tittar på the Voice varje vardagmorgon innan jag ska till skolan.
Och jag har nu kommit på att jag faktiskt har börjat bli lite småkär i Jakob.
Han är liksom så himla bra!
En sådan man ska jag ha när jag gifter mig, jag menar han är ju perfekt.
Inteligent, men inte besservissig för det
Rolig, men inte överdrivet
Familjefar som dessutom tar hand om sin lilla hund.
Dessutom är han Fisk.
Perfekt för mig.


Så nu kollar jag upp lite fakta om honom...
1971 - 20 år äldre XD
Bra jobbat Lena.


Okejdå... han är ju inte snygg direkt, men... assåååå.
Det kanske inte är allt, eller?

Kommentarer

Postat av: Emilusia

Publicerad 2009-10-09 18:43:27

hahah jag kollar också på det varje morgon ^^ dom e bara för bra! haha jakob är ett riktigt kap lena :P du kanske borde ringa in o fråga om en dejt, precis som en tjej gjorde till Paul Hawka :P hahah

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-09 18:45:23

Hahahahahaa såååå rätt Emmi! XD

Det är nästan så att man borde göra det hahahaha... Melanie snackade om att skicka ett mail om en rapattack till mig hahahahah XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela