jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag och mamma bakar

Publicerad 2009-11-28 16:29:12 i Allmänt,

just nu.
Lussebullar blir det.
Det för tillbaka minnen.
Av två stycken som aldrig hade bakat det innan, jag var en av dem.
Det är en annan sak nu dock, för nu är det jag som vet hur man gör.

Lingon och blåbärsglögg med pepparkakor och (snart) lussebullar.
Innan har jag haft teater, Estelle börjar sätta sig i mig.
Hon är vacker, har dåligt självförtroende och är ganska ytlig.
Vi åt kebab på lunchen. Mums det var gott!

Jag borde plugga gemu, jag ska bara gotta mig i julens närmanden.
Han tycker om mig och jag tror att jag tycker om honom också.
Jag tänker låta mig ryckas med i julen i år. Sluta tänka på allt dåligt.

Jag är lite som Bree i desperate housewives. Jag har lärt mig att om man blir ledsen ska man bara ta ett djupt andetag och le medans man andas ut. Allt blir mycket lättare då.

In..... ännu mer..... och så uuuuut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela